Zanimljivo

10

razloga zašto Vam treba web stranica

1. Vaša konkurencija već ima svoju web stranicu

Kada netko traži usluge i proizvode koje Vi nudite, a ne može Vas pronaći na webu, što se događa?
U pravilu nađu iste usluge i proizvode na web stranici Vaše konkurencije.

2. Vaši kupci i potencijalni kupci već pretražuju web

Tko danas kada treba uslugu, proizvod ili informacije o istima prvo ne posegne za Internetom!?
Podaci na internetu omogućavaju kupcu da na miru, u svojem prostoru i u doba kad god želi pročita sve o Vašim uslugama i proizvodima koje prodajete.

3. Web stranica omogućuje da Vas se lakše preporuči drugom kupcu

Najlakši način preporuke je reć prijatelju ili poslovnom kontaktu naziv Vaše web stranice. Uvijek je lakše zapamtiti ili zapisati samo jedan podatak nego više njih.
Uvijek je lakše je zapamtiti naziv web stranice nego broja telefona.

4. Web stranica promovira Vaše usluge i proizvode 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu

Kada Vi ne radite Vaša web stranica radi za Vas.
Zaprepastili bi se koliko ljudi pretražuje internet vikendom ili kasno u noći informirajući se ili kupujući proizvode i usluge.
Tada u pravilu kod Vas nema nikoga u uredu i propuštate priliku dobiti još kupaca.

5. Vaši kupci mogu kupiti/naručiti Vaše proizvode i usluge odmah od kuće sjedeći za kompjuterom.

Ukoliko Vaša web stranica ima web trgovinu time omogućujete direktnu prodaju iz udobnosti doma ili ureda što znatno štedi vrijeme i kupci i Vama kao dobavljaču.
Osim toga cijeli postupak kupnje se  obavlja bez čekanja osobe za prodaju i isključuje ljudski faktor iz procesa kupnje.

6. Web stranica smanjuje troškove marketinga

Na web stranici možete imati jako veliki broj tekstova, primjera, testiranja, poruka i informacija koje biste teško distribuirali poznatim marketinškim metodama.
Zapitajte se samo koliko košta minuta na TV-u ili koliko vremena, truda i novaca trebate da biste razdjelili papirnate oglase i objasnili potencijalnim kupcima što sve nudite.
Dodavanjem naziva web stranice na posjetnice, memorandume ili neki drugi promotivni materijal lako dajete doasup do vaših proizvoda i usluga.

7. Možete mijenjati informacije na web stranici kad god zaželite

Sa dašnjim web stranicama imate mogućnost mijenjati bilo koju informaciju odmah.
Ukoliko dođe do promjene u cjeni artikla, ne dostaje Vam roba na skladištu ili ste uveli novi proizvod ili uslugu, ne trebate čekati niti minute da biste aktualizirali informacije na web stranicama i prižili kupcima točne i uvijek svježe podatke o istima.

8. Vaša web stranica nudi usluge na lokalnoj, nacionalnoj i svjetskoj razini - sa malo troškova

Zapitajte se koliko bi novaca, ljudi i energije trebali da u cijelom svijetu svim korisnicima interneta pošaljete podatke o svojim uslugama i proizvodima!?
Posjedovanjem web stranice znatno proširujete tržište i štedite novac.

9. Kao mala tvrtka lako možete konkurirati velikima - web stranica štedi vrijeme i novac jer ne trebate puno zaposlenika

Web stranica omogućuje da brzo, efikasno i profesionalno obavite posao prodaje ili informiranje kupaca bez da se dobije pojam o broju zaposlenih u tvrki.
Svi znamo da veliku tvrtku čini veliki broj ljudi koji ne garantiraju uvijek brzinom i kvalitetom, a web stranica je saveznik koji ubrzava proces i štedi korake u  procesima prodaje.

10. Web stranica može pratiti koliko je puta stranica otvorena i na kojoj usluzi ili proizvodu se zadržavao najduže kao i ključne riječi po kojima su Vas pronašli.

Putem web stranice možete pratiti kolika je posjećenost iste, koje stranice su najčitanije, po kojim ključnim riječima su Vas kupci pronašli...
To sve Vam korisi kako biste unaprijedili svoju prodaju i marketing te predvidjeli svoje slabosti i istaknuli svoje prednosti.
 
 

7

razloga zašto Vaše poslovanje treba WEB poslovni informacijski sustav

Uskoro će biti stvar daleke prošlosti dani kada smo trebali svake godine spremiti tisuće i tisuće papirnatih dokumenata u gigantske ormare, bjesomučno pretraživati foldere na lokalnom serveru kako bi pronašli neki dokument i podatke ili se vraćati u ured radi evidencije radnog vremena i slanja ponuda, narudžbi i računa.
Razlog?
Postojanje online web poslovnih informacijski sustava (PIS) za upravljanje dokumentima. PIS za upravljanje dokumentima je aplikacija koji može u potpunosti zamijeniti one glomazne ormare za dokumente, što nije njegova jedina prednost.
 
PIS za upravljanje dokumentima je aplikacija koji može pomoći vašoj većoj produktivnosti i efikasnosti poslovanja, smanjiti troškove, s njime postajete produktivniji i djelotvorniji, imate jedinstveni izgled svih istovrsnih dokumenata, a lista dobrobiti ove aplikacija se svakodnevno povećava.

Što je, zapravo, web (online) PIS aplikacija za upravljanje dokumentima?

Pa, ukratko, to je način da uredi obrtnika i / ili tvrtki dijele, organiziraju spremanje podatka i dokumenata prema zadacima i pohranjuju/uređuju dokumente digitalno, vode razne evidencije o djelatnicima i to sve sa bilo koje lokacije koja ima pristup Internetu. Sve više i više tvrtki se okreću za PIS sustavima za upravljanje dokumentima kao aplikaciji koja će povećati produktivnost i smanjiti troškove.
 
Osim toga, u nazad par godina Hrvatske vlasti uvelike potiču informatizaciju i elektroničko dokumentiranje i razmjenjivanje podataka kako prilikom predaje raznih izvještaja o poslovanju državnim institucijama tako i u svakodnevnom poslovanju.
 
Razlog za promicanje e-poslovanja je jednostavan, digitalno pohranjivanje i dijeljenje dokumenata je sigurnije i učinkovitije drži povjerljive informacije zaštićene od neovlaštenog korisnika kroz više korisničkih razina koje pridonose sigurnosti poslovanja i boljem zaštićivanju državnih i poslovnih tajni. Nadalje, takav način poslovanja pomaže smanjiti potrošnju papira, što ga čini vrlo ekološki prijateljskim rješenjem.

Postoje dvije osnovne vrste aplikacija za upravljanje dokumentima: aplikacija kao davatelja usluga (ASP) i klijent-server sustavi.

Klijent-server sustavi su programski paketi koji se kontroliraju na lokalnim računalima, dok je ASP rješenje online serversko daljinsko rješenje koje je davatelj usluga putem Interneta. Obje vrste imaju različite prednosti, ali veliki broj poslovnih subjekata se danas odlučuje za ASP rješenje za upravljanje dokumentima preko interneta kao najbolje rješenje.
Zašto?
ASP/PHP može osigurati dodatnu razinu sigurnosti kako bi zaštitili podatke svoje tvrtke, jer programom usluga održavanja (IT outsourcing održavanje) servera na kojem se nalazi web aplikacija obično ima zaposleno puno više IT tehničara nego u jednoj maloj ili srednjoj tvrtki, a naprednije sigurnosne mjere na serveru su daleko bolje od onih u client-server rješenjima. Uz veću sigurnost u rad i zaštićenost podatka , ASP/PHP Serverske aplikacije također imaju izrazitu važnu prednost jer sa njima ste u mogućnosti pristupiti svojim podacima i podacima tvrtke iz bilo kojeg mjesta koje ima pristup Internetu.
 
Inovativni poslovni informacijski sustavi za online upravljanje dokumentima su aplikacije koje imaju mnoge prednosti koje mogu pomoći Vašem poslovanju u postizanju boljih i bržih uspjeha.
  • U nastavku su 7 razloga zašto u poslovanju treba uzeti u obzir korištenje online WEB PIS za upravljanje dokumentima.

Brza i jednostavna online razmjena podataka i zajedničko korištenje web aplikacije

Imati mogućnost brzo i jednostavno razmjenjivanje dokumenata preko online web aplikacije može imati ne procjenjivu vrijednost koja daje opciju da radni prostor može biti bilo gdje smješten gdje postoji pristup internetu.
 
Pregledavanje, uređivanje i dijeljenje podataka (kao i zadataka/projekata) digitalno mogu znatno ubrzati proces rada, te omogućava zaposlenicima da dijele, šalju i primaju podataka u kraćem vremena nego ono koje bi bilo potrebno za napraviti istu stvar s papirnatim dokumentima. Web aplikacija za upravljanje dokumentima i projektima uvelike ubrzava dijeljenje i suradnju u radnim procesima, a to nas vodi do sljedeće korisne stavke ...

Povećana produktivnost i efikasnost

Budući da uz pomoć plikacije za upravljanje dokumentima manipulacija dokumentima i dijeljenje zadataka traje djelić vremena, , to neizbježno povećava produktivnost i učinkovitost djelatnika. Vrijeme provedeno u potrazi za dokumentima kroz datoteke ili papira u ormaru se eliminira, a to oslobađa više vremena za zaposlenicima kako bi obavili više posla u kraće vrijeme što pridonosi učinkovito poboljšanje ukupne efikasnosti.
 
Uz PIS za upravljanje dokumentima i zadacima, svi podaci i dokumenti vezani za zadatke i poslovanje tvrtke su digitalno pohranjeni na jednom mjestu, što ih čini lako dostupnim s bilo kojeg računala s pristupom internetu.
 
Moguće je izraditi PIS koji odgovara Vašem tipu i načinu poslovanja (izrada po narudžbi) i na taj način povećati produktivnost i efikasnost već postojećeg sistema rada kao i poboljšati postojeći sistem uvođenjem novih, bržih i efikasnijih načina poslovanja  kao npr. izdavanje ponuda, narudžbenica i računa ili evidencija radnog vremena sa bilo kojeg mjesta gdje postoji internet veza ili usb internet. Svi kreirani dokumenti i unešeni podaci spremljeni su u centralnu bazu podataka i nije potrebno nikakvo naknadno unošenje, čime se povećava produktivnost i efikasnost poslovanja.

Sigurnost i spremanje podataka i dokumenata

Dobra web aplikacija za upravljanje dokumentima, kao što su i naši PIS, ima nekoliko slojeva sigurnosti kako bi se zaštitili podaci o zaposlenicima i poslovanju. Uz puno radno vrijeme IT tima tehničara i višestrukih sigurnosnih postavki, web aplikacija za upravljanje dokumentima su jedna od najsigurnijih dostupnih opcije za svaku tvrtku - u većini slučajeva, to je još sigurniji od pohrane dokumenata i podataka na lokalnoj razini.
 
Osim toga, vaši podaci zaštićeni od pada sustava lokalnog servera ili prekida rada uslijed nestanka struje, jer web serveri imaju rezervne mjere za zaštitu od ove vrste kvarova.

Lakši pristup podacima - prošlost i sadašnjost

Nema usporedbe između "starog" način spremanja dokumenata u ormare i "novog" načina njihova pohranjivanja digitalno. Sposobnost za digitalnu pohranu dokumenata na jednu središnju lokaciju je daleko bolja opcija. Koristeći aplikaciju u kojoj je ugrađena mogućnost za funkcionalna pretraživanja podataka i dokumenata, možete pristupiti bilo kojem dokumentu -bilo starom ili novom - u roku od sekunde, umjesto da se traži kroz tisuće potencijalnih foldera lokalnog servera ili ladica u ormaru da biste pronašli datoteku. Nakon što je dokument ili podatak pronađen, lako ju je poslati drugim članovima tima ili e-mailom proslijediti klijentu.

Smanjite troškove za kupovinu papira – Ekološki prijateljsko rješenje

Troškovima rada može se dodati potrošnja papira i tinte u uredima, tako da smanjenjem tih troškova i prijelazom na digitalne datoteke možete imati znatne uštede u potrošnji novca za uredski materijal kao i dobiti mogućnost smanjenja cijene usluge. Razmislite o novcu koji ste sačuvali smanjenjem troškova: za papir, za tintu / toner, za troškovi skladištenja papira (tj. ormarića za pohranu papirnate dokumentacije), za uklanjanje papirnatog otpada, održavanje pisača - da ne spominjemo zaposlenikovo vrijeme provedeno na podnošenje i naručivanje rezervi papira i srodnih proizvoda. Kao što možete vidjeti, smanjujući količinu papira koja se koristi, to će stvoriti pozitivno utjecati na tvrtke koje uz uštedu u novcu, poslovanjem bez papira također postaje ekološki savjesna tvrtka.

Baza podataka je prenosiva i dostupna od bilo kuda

Web (online) PIS sa zbrinjavanjem dokumenata Vam omogućava da biblioteku informacija o tvrtki i zadacima kao pripadne alate imate uvijek sa sobom, gdje god da se nalazili.
 
Po starom tradicionalnom načinu poslovanja, bilo bi gotovo nemoguće nositi uokolo stotine ili čak tisuće dokumenata, dok ste na službenom putu ili izvan ureda. Budući da možete sigurno pristupiti svim tvrtkinim bazama podataka koje sadrže sve važne podatke i dokumente preko Interneta, osigurani ste da više ne trebate potezati okolo hrpe papira i nemate brigu oko izrade ponuda, narudžbi, izdavanja računa (posebno interesantno za trgovačke putnike), vođenju evidencije radnog vremena, popunjavanju putnih naloga....
 
Web PIS aplikacija Vam omogućuje da radite od gotovo bilo gdje i uz konstantan pristup svim dokumentima, podacima i alatima iako ste daleko od ureda.

Štedite novac izravno i neizravno

Korist uštede od online aplikacije PIS-a za upravljanje dokumentima može se vidjeti izravno i neizravno. Kao što smo već prije spomenuli kako ured bez papira može spasiti novac ako se dokumenti ne ispisuju na papir i ako se ne nabavljaju ostali proizvodi vezani za papir, također možete smanjiti troškove na druge načine. Hajdemo reći da ste relativno dosta vezani za papirnato poslovanje koja prolazi kroz puno papira i imate puno unošenja promjena na svakodnevnoj razini - na primjer odvjetnički ured.
 
Koliko bi Vam se smanjila potrošnja papira ako bi sve izmjene radili na digitalnim dokumentima, a prethodne verzije samo pohranili u bazu podataka!?
 
Drugi primjer sa zaposlenicima koji svaki dan potroši jedan sat za popunjavanje dokumenata, pretragu po serveru ili u ormaru koje uključuje odlazak do ormara, pretragu i povratak na radno mjesto.
 
Ili treći primjer vezan za evidenciju radnog vremena zaposlenika koji nisu cijeli radni dan ili nisu uopće u uredu, a koji trebaju evidentirati svoje radno vrijeme. Takvi zaposlenici ili se trebaju svaki dan navraćati ujutro u tvrtku za prijavu i popodne za odjavu sa radnog mjesta ili to mora netko za njih učiniti. Koliko je to utrošak vremena i novaca? Da ne govorimo o popunjavanju putnih naloga i računa za poslovni put kao i evidencije voznog parka.
 
Sa web aplikacijom PIS za upravljanje dokumentacijom sve je to moguće napraviti od bilo kuda gdje imate pristup Internetu.
 
Kao što možete vidjeti, korištenje online aplikacije PISa za upravljanje dokumentima ima mnoge prednosti u odnosu na tradicionalne metode upravljanja dokumentima i podacima, uključujući i velike uštede novaca, eliminira potrebu za velikim ormarima i skladištima, povećava produktivnost u svakodnevnom radu te je ekološki prijateljsko rješenje.
 
 
Ako želite saznati više, OVDJE pročitajte o našim PIS rješenjima ili uputite upit kroz formu za KONTAKT.
Mnogi poslovni ljudi se vole pohvaliti svojim razumijevanjem poslovanja putem Interneta, a kad im se ponudi vođenje poslovanja putem Interneta onda su često protivnici takvog načina poslovanja i radije se odlučuju za lokalne softverske verzije tzv. Desktop aplikacije ili one lokalnog karaktera.
 
Zašto je to tako?
Da li stvarno znate sve o Internet poslovanju i Web uredima?
 
U članku ću objasniti što je Web ured, od čega se sastoji, kako su zaštićeni podaci u Web uredu, nabrojati ću nekoliko prednosti korištenja Web ureda te gdje svakodnevno koristimo Web ured a da toga nismo ni svjesni.

Uvod

Web ured je u osnovi Poslovni Informacijski Sustav (PIS) koji je u cijelosti smješten na Web poslužitelju (serveru).
 
Web poslužitelj je velika prazna bačva (prostor) sa velikim performansama koja služi za smještaj cijelog sadržaja koji želite prikazivati putem Interneta (web stranica, web portal, web ured...). Web poslužitelji na sebi imaju instaliran Operativni Sustav (OS) koji nam omogućuje lakše korištenje web prostora na Web poslužitelju te prema OS možemo, uz ostalo, odrediti vrste baza podataka i aplikacija koje će biti smještene na serverskom prostoru i pri tome imati maksimalnu iskoristivost. Za smještaj Web ureda potrebno je zakupiti Web prostor na Web poslužitelju koji će se ekskluzivno koristiti za tu namjenu (hosting paket) i biti zaštićen od drugih korisnika osobnim korisničkim lozinkama.
 
Ukoliko se zakupljeni prostor premaši na dulje vrijeme, automatski se zakupljeni prostor proširuje kako ne biste imali ograničenje u spremanju podataka kao i u performansama prilikom korištenja sustava.

Od čega se sastoji Web ured?

Web ured se u osnovi sastoji od baza podataka i web aplikacija.
Baza podataka je specijalno dizajnirana za namjenu spremanja podataka koje se želi pohraniti unutar Web ureda. Vrsta baze podataka se odabire prema OS poslužitelja jer će tada imati najbolje performanse.
Web aplikacije su pisane jezikom razumljivim za korištenje putem Interneta i u osnovi služe za lakše upravljane i korištenje bazama podataka, analizu spremljenih podataka i informacija kao i za ispis izvještaja baziranih na informacijama iz baze podataka.

Zaštita podataka

Postoji dva uvriježena načina zaštite podataka prilikom korištenja Web ureda, to su
  • Zaštita putem korisničkih prava – svaki korisnik dobiva svoju korisničku lozinku koja spada u skupinu sa određenim pravima nad cijelim aplikacijama ili dijelovima aplikacija kao i nad podacima
  • Zaštita korištenjem SSL certifikata – prilikom slanja ili preuzimanja podataka koriste se kriptirani paketi čitljivi samo korisniku sa ispravnom korisničkom lozinkom dok ostali dobivanju ne čitljive i ne upotrebljive pakete.

Nekoliko prednosti korištenja Web ureda

  • Web ured je dostupan sa bilo kojeg uređaja i mjesta s mogućnošću pristupa Internetu
  • Nije potrebno imati vlastiti hardver (server)
  • Nije potrebno imati stalni uredski prostor
  • Nije potrebno imati zaposlene vlastite IT stručnjake koji će Web aplikaciju održavati
  • Nije potrebno brinuti o sigurnosnim kopijama jer se na Web serveru to radi svakodnevno
  • Nije potrebno brinuti o zastojima u poslovanju Web ureda u slučaju nestanka struje ili neke od elementarnih nepogoda
  • Nije potrebno brinuti o vremenskim razlikama ukoliko imate uposlenike na raznim mjestima na Svijetu....

Gdje koristimo Web ured svakodnevno?

Koristite li Internet bankarstvo?
Svi koji koriste bankarsko poslovanje putem Interneta (e-bankarstvo) koriste svoj bankarski račun na način na koji je napravljen Web ured.
Zaštite podataka koje se koriste prilikom manipulacije novcem identične su onima koje se koriste prilikom upotrebe Web ureda.
Dakle, zašto se ograničiti i ne koristiti napredne informatičke izmišljotine i ne imati svoju privatnu banku poslovnih podataka dostupnu bilo kada, bilo gdje i sa bilo kojeg novijeg IT ili telekomunikacijskog uređaja!?
 
Prednosti e-bankarstva poznaju svi koji ga koriste, pitanje je samo zašto ne biste na taj način koristili i sve podatke vezane za poslovanje uz pomoć Web ureda!?