7
razloga zašto Vaše poslovanje treba WEB poslovni informacijski sustav
Uskoro će biti stvar daleke prošlosti dani kada smo trebali svake godine spremiti tisuće i tisuće papirnatih dokumenata u gigantske ormare, bjesomučno pretraživati foldere na lokalnom serveru kako bi pronašli neki dokument i podatke ili se vraćati u ured radi evidencije radnog vremena i slanja ponuda, narudžbi i računa.
Razlog?
Postojanje online web poslovnih informacijski sustava (PIS) za upravljanje dokumentima. PIS za upravljanje dokumentima je aplikacija koji može u potpunosti zamijeniti one glomazne ormare za dokumente, što nije njegova jedina prednost.
PIS za upravljanje dokumentima je aplikacija koji može pomoći vašoj većoj produktivnosti i efikasnosti poslovanja, smanjiti troškove, s njime postajete produktivniji i djelotvorniji, imate jedinstveni izgled svih istovrsnih dokumenata, a lista dobrobiti ove aplikacija se svakodnevno povećava.
Što je, zapravo, web (online) PIS aplikacija za upravljanje dokumentima?
Pa, ukratko, to je način da uredi obrtnika i / ili tvrtki dijele, organiziraju spremanje podatka i dokumenata prema zadacima i pohranjuju/uređuju dokumente digitalno, vode razne evidencije o djelatnicima i to sve sa bilo koje lokacije koja ima pristup Internetu. Sve više i više tvrtki se okreću za PIS sustavima za upravljanje dokumentima kao aplikaciji koja će povećati produktivnost i smanjiti troškove.
Osim toga, u nazad par godina Hrvatske vlasti uvelike potiču informatizaciju i elektroničko dokumentiranje i razmjenjivanje podataka kako prilikom predaje raznih izvještaja o poslovanju državnim institucijama tako i u svakodnevnom poslovanju.
Razlog za promicanje e-poslovanja je jednostavan, digitalno pohranjivanje i dijeljenje dokumenata je sigurnije i učinkovitije drži povjerljive informacije zaštićene od neovlaštenog korisnika kroz više korisničkih razina koje pridonose sigurnosti poslovanja i boljem zaštićivanju državnih i poslovnih tajni. Nadalje, takav način poslovanja pomaže smanjiti potrošnju papira, što ga čini vrlo ekološki prijateljskim rješenjem.
Postoje dvije osnovne vrste aplikacija za upravljanje dokumentima: aplikacija kao davatelja usluga (ASP) i klijent-server sustavi.
Klijent-server sustavi su programski paketi koji se kontroliraju na lokalnim računalima, dok je ASP rješenje online serversko daljinsko rješenje koje je davatelj usluga putem Interneta. Obje vrste imaju različite prednosti, ali veliki broj poslovnih subjekata se danas odlučuje za ASP rješenje za upravljanje dokumentima preko interneta kao najbolje rješenje.
Zašto?
ASP/PHP može osigurati dodatnu razinu sigurnosti kako bi zaštitili podatke svoje tvrtke, jer programom usluga održavanja (IT outsourcing održavanje) servera na kojem se nalazi web aplikacija obično ima zaposleno puno više IT tehničara nego u jednoj maloj ili srednjoj tvrtki, a naprednije sigurnosne mjere na serveru su daleko bolje od onih u client-server rješenjima. Uz veću sigurnost u rad i zaštićenost podatka , ASP/PHP Serverske aplikacije također imaju izrazitu važnu prednost jer sa njima ste u mogućnosti pristupiti svojim podacima i podacima tvrtke iz bilo kojeg mjesta koje ima pristup Internetu.
Inovativni poslovni informacijski sustavi za online upravljanje dokumentima su aplikacije koje imaju mnoge prednosti koje mogu pomoći Vašem poslovanju u postizanju boljih i bržih uspjeha.
- U nastavku su 7 razloga zašto u poslovanju treba uzeti u obzir korištenje online WEB PIS za upravljanje dokumentima.
Brza i jednostavna online razmjena podataka i zajedničko korištenje web aplikacije
Imati mogućnost brzo i jednostavno razmjenjivanje dokumenata preko online web aplikacije može imati ne procjenjivu vrijednost koja daje opciju da radni prostor može biti bilo gdje smješten gdje postoji pristup internetu.
Pregledavanje, uređivanje i dijeljenje podataka (kao i zadataka/projekata) digitalno mogu znatno ubrzati proces rada, te omogućava zaposlenicima da dijele, šalju i primaju podataka u kraćem vremena nego ono koje bi bilo potrebno za napraviti istu stvar s papirnatim dokumentima. Web aplikacija za upravljanje dokumentima i projektima uvelike ubrzava dijeljenje i suradnju u radnim procesima, a to nas vodi do sljedeće korisne stavke ...
Povećana produktivnost i efikasnost
Budući da uz pomoć plikacije za upravljanje dokumentima manipulacija dokumentima i dijeljenje zadataka traje djelić vremena, , to neizbježno povećava produktivnost i učinkovitost djelatnika. Vrijeme provedeno u potrazi za dokumentima kroz datoteke ili papira u ormaru se eliminira, a to oslobađa više vremena za zaposlenicima kako bi obavili više posla u kraće vrijeme što pridonosi učinkovito poboljšanje ukupne efikasnosti.
Uz PIS za upravljanje dokumentima i zadacima, svi podaci i dokumenti vezani za zadatke i poslovanje tvrtke su digitalno pohranjeni na jednom mjestu, što ih čini lako dostupnim s bilo kojeg računala s pristupom internetu.
Moguće je izraditi PIS koji odgovara Vašem tipu i načinu poslovanja (izrada po narudžbi) i na taj način povećati produktivnost i efikasnost već postojećeg sistema rada kao i poboljšati postojeći sistem uvođenjem novih, bržih i efikasnijih načina poslovanja kao npr. izdavanje ponuda, narudžbenica i računa ili evidencija radnog vremena sa bilo kojeg mjesta gdje postoji internet veza ili usb internet. Svi kreirani dokumenti i unešeni podaci spremljeni su u centralnu bazu podataka i nije potrebno nikakvo naknadno unošenje, čime se povećava produktivnost i efikasnost poslovanja.
Sigurnost i spremanje podataka i dokumenata
Dobra web aplikacija za upravljanje dokumentima, kao što su i naši PIS, ima nekoliko slojeva sigurnosti kako bi se zaštitili podaci o zaposlenicima i poslovanju. Uz puno radno vrijeme IT tima tehničara i višestrukih sigurnosnih postavki, web aplikacija za upravljanje dokumentima su jedna od najsigurnijih dostupnih opcije za svaku tvrtku - u većini slučajeva, to je još sigurniji od pohrane dokumenata i podataka na lokalnoj razini.
Osim toga, vaši podaci zaštićeni od pada sustava lokalnog servera ili prekida rada uslijed nestanka struje, jer web serveri imaju rezervne mjere za zaštitu od ove vrste kvarova.
Lakši pristup podacima - prošlost i sadašnjost
Nema usporedbe između "starog" način spremanja dokumenata u ormare i "novog" načina njihova pohranjivanja digitalno. Sposobnost za digitalnu pohranu dokumenata na jednu središnju lokaciju je daleko bolja opcija. Koristeći aplikaciju u kojoj je ugrađena mogućnost za funkcionalna pretraživanja podataka i dokumenata, možete pristupiti bilo kojem dokumentu -bilo starom ili novom - u roku od sekunde, umjesto da se traži kroz tisuće potencijalnih foldera lokalnog servera ili ladica u ormaru da biste pronašli datoteku. Nakon što je dokument ili podatak pronađen, lako ju je poslati drugim članovima tima ili e-mailom proslijediti klijentu.
Smanjite troškove za kupovinu papira – Ekološki prijateljsko rješenje
Troškovima rada može se dodati potrošnja papira i tinte u uredima, tako da smanjenjem tih troškova i prijelazom na digitalne datoteke možete imati znatne uštede u potrošnji novca za uredski materijal kao i dobiti mogućnost smanjenja cijene usluge. Razmislite o novcu koji ste sačuvali smanjenjem troškova: za papir, za tintu / toner, za troškovi skladištenja papira (tj. ormarića za pohranu papirnate dokumentacije), za uklanjanje papirnatog otpada, održavanje pisača - da ne spominjemo zaposlenikovo vrijeme provedeno na podnošenje i naručivanje rezervi papira i srodnih proizvoda. Kao što možete vidjeti, smanjujući količinu papira koja se koristi, to će stvoriti pozitivno utjecati na tvrtke koje uz uštedu u novcu, poslovanjem bez papira također postaje ekološki savjesna tvrtka.
Baza podataka je prenosiva i dostupna od bilo kuda
Web (online) PIS sa zbrinjavanjem dokumenata Vam omogućava da biblioteku informacija o tvrtki i zadacima kao pripadne alate imate uvijek sa sobom, gdje god da se nalazili.
Po starom tradicionalnom načinu poslovanja, bilo bi gotovo nemoguće nositi uokolo stotine ili čak tisuće dokumenata, dok ste na službenom putu ili izvan ureda. Budući da možete sigurno pristupiti svim tvrtkinim bazama podataka koje sadrže sve važne podatke i dokumente preko Interneta, osigurani ste da više ne trebate potezati okolo hrpe papira i nemate brigu oko izrade ponuda, narudžbi, izdavanja računa (posebno interesantno za trgovačke putnike), vođenju evidencije radnog vremena, popunjavanju putnih naloga....
Web PIS aplikacija Vam omogućuje da radite od gotovo bilo gdje i uz konstantan pristup svim dokumentima, podacima i alatima iako ste daleko od ureda.
Štedite novac izravno i neizravno
Korist uštede od online aplikacije PIS-a za upravljanje dokumentima može se vidjeti izravno i neizravno. Kao što smo već prije spomenuli kako ured bez papira može spasiti novac ako se dokumenti ne ispisuju na papir i ako se ne nabavljaju ostali proizvodi vezani za papir, također možete smanjiti troškove na druge načine. Hajdemo reći da ste relativno dosta vezani za papirnato poslovanje koja prolazi kroz puno papira i imate puno unošenja promjena na svakodnevnoj razini - na primjer odvjetnički ured.
Koliko bi Vam se smanjila potrošnja papira ako bi sve izmjene radili na digitalnim dokumentima, a prethodne verzije samo pohranili u bazu podataka!?
Drugi primjer sa zaposlenicima koji svaki dan potroši jedan sat za popunjavanje dokumenata, pretragu po serveru ili u ormaru koje uključuje odlazak do ormara, pretragu i povratak na radno mjesto.
Ili treći primjer vezan za evidenciju radnog vremena zaposlenika koji nisu cijeli radni dan ili nisu uopće u uredu, a koji trebaju evidentirati svoje radno vrijeme. Takvi zaposlenici ili se trebaju svaki dan navraćati ujutro u tvrtku za prijavu i popodne za odjavu sa radnog mjesta ili to mora netko za njih učiniti. Koliko je to utrošak vremena i novaca? Da ne govorimo o popunjavanju putnih naloga i računa za poslovni put kao i evidencije voznog parka.
Sa web aplikacijom PIS za upravljanje dokumentacijom sve je to moguće napraviti od bilo kuda gdje imate pristup Internetu.
Kao što možete vidjeti, korištenje online aplikacije PISa za upravljanje dokumentima ima mnoge prednosti u odnosu na tradicionalne metode upravljanja dokumentima i podacima, uključujući i velike uštede novaca, eliminira potrebu za velikim ormarima i skladištima, povećava produktivnost u svakodnevnom radu te je ekološki prijateljsko rješenje.
Ako želite saznati više, OVDJE pročitajte o našim PIS rješenjima ili uputite upit kroz formu za KONTAKT.